صفحه اصلی > خبرها > اخبار روابط عمومی ها 


نسخه چاپي

در 9 ماهه نخست امسال صورت پذیرفت؛

افزایش 64 درصدی تماس با مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز استان خراسان رضوی

در 9 ماهه نخست امسال، 26 هزار و 677 تماس با مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز استان خراسان رضوی به ثبت رسیده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 64 درصد افزایش داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی، با اعلام این مطلب خاطر نشان کرد: این رقم در 9 ماهه نخست سال گذشته، 16 هزار و 175 مورد تماس بود.

سیدحمید فانی با اشاره به کاهش دما و افزایش استفاده از انرژی گرمایشی گاز در بخش خانگی در ماه گذشته، افزود: نزدیک به 25 درصد تماس های امسال مربوط به آذرماه 98 است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با بیان این مطلب که پرداخت تلفنی قبوض گاز از دیگر خدمات سامانه تلفنی این شرکت است، گفت: مشترکین گاز در خراسان رضوی می توانند از طریق کارت بانکی دارای رمز دوم و شماره گیری تلفن 37074 نسبت به ثبت شناسه قبض و دریافت خدمات غیرحضوری پرداخت قبوض اقدام کنند.

فانی ادامه داد: شهروندان محترم می توانند از طریق این سامانه، خدمات دیگری همانند ثبت شماره تلفن همراه برای دریافت قبض پیامکی و ارتباط با صندوق صوتی برای ثبت پیشنهادات و انتقادات را پیگیری و دنبال کنند.

وی یادآور شد: شرکت گاز استان خراسان رضوی با افتتاح مرکز ارتباطات مردمی در سال 94 توانسته علاوه بر استفاده از شیوه‌های رایج، به صورت زنده و متمرکز و با حضور کارشناسان خبره با مشتریان ارتباط دوسویه برقرار و چرخه مدیریت ارتباط با مشتری CRM را به طور کامل اجرا کند. ضمن این که در این راستا دو استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ در حوزه رسیدگی به شکایات و ایزو ۱۰۰۰۴ در حوزه پایش رضایتمندی مشتریان را نیز دریافت کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تکریم مشتری، بهره گیری از فناوری های نو، دسترسی آسان به خدمات و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان از اهداف راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز خراسان رضوی محسوب می شود.

 

 

 

  • تاریخ درج خبر :
  • 1398/10/29 - ١٣:٤٨
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 227